Politica de retur

NU trimiteti produse de retur decat dupa ce ati trimis un mail la adresa office@allwatch.ro

Coletele cu plata la destinatar sau cele cu Ramburs nu vor fi primite fara nicio exceptie.

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zille de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

In caz de returnare/garantie trebuie folosit acelasi curier prin care s-a facut si livrarea (URGENT CARGUS) - In cazul in care coletul este trimis de dvs. cu plata la destinatar printr-un alt curier NE REZERVAM DREPTUL DE A REFUZA COLETUL!!!

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Returul produselor este acceptat doar pentru persoanele fizice ce au achizitionat produse de la allwatch.ro. Pentru a beneficia de returul produselor in 14 zile, trebuie sa ne instiinteze telefonic sau pe mail la office@allwatch.ro, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Retururile dupa 14 zile nu sunt luate in considerare.  Termenul de 14 zile se se refera la perioada de timp scursa intre momentul primirii produsului de catre client si solicitarea de retur in care se solicita inlocuirea/rambursarea, rezolvarea situatiei respectiv luarea la cunostinta a solicitarii, comunicarea numarului de retur, procesarea, solutionarea si trimiterea unui produs inlocuitor/rambursarea poate dura mai mult decat perioada specificata, insa aceasta nu se adauga la perioada maxima initiala de 14 zile, solicitarea clientului se incadreaza in continuare in perioada de retur.

Returul produselor se poate face prin curier, dar nu inainte de a solicita returul si a primi acceptul din partea noastra.

După ce vom primi returul expediat de dumneavoastră la depozitul nostru, vă vom trimite o notificare privind returul printr-un e-mail care confirmă recepționarea coletului.

Dacă returnați vreun articol, contravaloarea acestuia vă va fi restituită prin metoda de plată utilizată inițial de dumneavoastră, cu excepția taxei de transport pentru retur. Cumpărăturile achitate cu cardul vor fi, în majoritatea cazurilor, rambursate către cardul dumneavoastră, iar pentru rambursarea celor achitate prin metoda Numerar la livrare trebuie să ne comunicați coordonatele dumneavoastră bancare (cod IBAN).

Pentru a adăuga datele bancare chiar dumneavoastră in formularul de retur completati numarul de cont IBAN in care doriti rambursarea. In caz ca nu ati completat numarul de cont acesta va fi solicitat in scris intr-un email sau telefonic dupa primirea returului expediat de dumneavoastră la depozitul nostru.

Costurile de transport NU sunt suportate de catre allwatch.ro.

Returnarea banilor se face in termen de maximum 14 zile din momentul in care am receptionat produsul in service si ati furnizat codul IBAN in care se va rambursa contravaloarea produselor .

Pentru comenzile platite online cu card bancar suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
Va rugam ca in momentul expedierii coletul sa contina urmatoarele documente/date:

1. Numele pe care s-a facut comanda. 
2. Numarul comenzii
3. Numarul de retur (numarul comunicat pe mail in momentul completarii formularului de retur). Pentru coletele trimise prin Curier va rugam sa completati pe scrisoarea de transport (AWB) numarul de retur . 

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

a. Produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
b. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat.
c. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc

Retur DOA : In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in SCRIS (nu telefonic) la adresa office@allwatch.ro a SC Dal Activ Total Invest SRL in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Notificarea scrisa trimisa la office@allwatch.ro trebuie insotita de dovezi ale constatarii defectului respectiv poze, filme video, etc. Termenul de 48 ore se refera la perioada de timp scursa intre momentul constatarii defectului de catre client si trimiterea emailului in care se solicita inlocuirea, rezolvarea situatiei respectiv luarea la cunostinta a solicitarii, procesarea, solutionarea si trimiterea unui produs inlocuitor poate dura mai mult decat perioada specificata insa aceasta nu se adauga la perioada maxima initiala de 48 ore, solicitarea clientului se incadreaza in continuare in perioada de retur.

Nu se accepta returul produselor pentru accesorii lipsa sau pentru alte motive care sunt prezentate in starea produsului. Pentru aceasta categorie de produse contravaloarea se returneaza doar in urmatoarele conditii:
- produsul se defecteaza in perioada de garantie prevazuta;
- defectul nu poate fi remediat intr-un interval de 15 zile lucratoare;
- produsul defect nu poate fi inlocuit cu un produs similar."

De retinut:
In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).